Erik Roddenhof commercieel directeur De Persgroep Nederland

12-09-2013 (00:00) - Media

De Persgroep Nederland brengt de commerciële aansturing van de vier nieuwsmerken – AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool - onder één verantwoordelijkheid. Erik Roddenhof is als commercieel directeur verantwoordelijk voor marketing en advertising.


Christel van den Hazel wordt benoemd tot directeur Advertising en zal de sales en backoffice van de Persgroep Advertising aansturen alsmede de unit Losse Verkoop.
Olav Bongarts vertrekt om ‘ruimte te maken voor de inrichting van de nieuwe organisatie’, zo laat De Persgroep Nederland weten.

De directie van de Persgroep Nederland wordt nu gevormd door Frits Campagne (CEO), Erik Roddenhof (Commercieel Directeur), Christel van den Hazel (Directeur Advertising), Luc Verbist (Directeur ICT & FM), Josko Rockx (Directeur F&A) en Jannet Visser (Directeur P&O).


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch