AutoWeekClassics.nl gelanceerd

03-02-2014 (08:46) - Media

Het maandelijkse magazine AutoWeek Classics heeft nu ook een online versie: AutoWeekClassics.nl. De website moet uitgroeien tot hét online verzamelpunt voor alles rondom klassiekers, youngtimers en sportscars en vormt daarmee een nieuwe stap in een verbreding van de merkextensie AutoWeek Classics.
 
AutoWeekClassics.nl heeft een geheel eigentijdse look & feel waarbij nadrukkelijk is ingezet op beeld. Foto’s en video’s nemen de bezoeker overzichtelijk mee naar meer informatie over klassiekers, youngtimers en sportscars, die varieert van eigen nieuws, tests en reportages, tot de start van de zoektocht naar een eigen klassieke auto. Bezoekers kunnen bovendien eenvoudig op berichten reageren en discussiëren over de auto's en onderwerpen op de website.
 

Met AutoWeekClassics.nl zet AutoWeek nog nadrukkelijker in op het automotive segmentklassiekers, youngtimers en sportscars. Het zet de samenwerking voort als exclusieve mediapartner van het Goodwood Festival of Speed en Interclassics & Topmobiel (MECC Maastricht), maar heeft onder meer ook eigen lezersevents in de planning staan. Eén daarvan is het nieuwe nationale auto-event AutoWeek Live (7 tot en met 9 juni, Lelystad) waar classics een ruim paviljoen inneemt en diverse historische auto’s ook rijdend te zien zullen zijn. 


Bureaus

Marketing

Economisch