'Boer zoekt Vrouw' onverminderd populair

17-12-2007 (11:00) - Media

De eerste aflevering van een nieuwe Boer zoekt vrouw, zondag begonnen op Nederland 1, is het best bekeken programma van de afgelopen week: liefst 2,7 miljoen mensen zagen hoe de boeren hun brieven van geïnteresseerde vrouwen in ontvangst namen en de eerste afspraakjes maakten. Ook de rest van de top 10 best bekeken programma’s wordt door het eerste publieke net gedomineerd met het acht uur journaal, Radar en Memories. Ook RTL Eredivisie Voetbal en de wedstrijd PSV-Inter Milan (woensdag op NL 3) scoorden goed. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel: 20,7 procent, gevolgd door RTL 4 (15,7 procent) en SBS 6 (11,0 procent), al kruipt Nederland 3 steeds dichterbij (9,0 procent). De publieke omroepen behaalden een gezamenlijk marktaandeel van 33,1 procent en staan onveranderd bovenaan.

Bureaus

Marketing

Economisch