Carat nieuw full service mediaburo
30-08-2007 (10:46) - Media
De Weijmans Media Groep heeft na een grondige voorselectie besloten om een diepgaande samenwerking aan te gaan met Carat Nederland voor de mediastrategie, -planning, -inkoop, -executie en -evaluatie in de breedste zin van het woord ten einde de klanten van Weijmans Studio en de overige bedrijfsonderdelen nog optimaler te kunnen servicen en een totale communicatieoplossing te kunnen aanbieden.
De Weijmans Media Groep verzekert zich met deze samenwerking van een deugdelijke toegevoegde waarde voor haar opdrachtgevers. “Voor de Weijmans Media Groep is dit een grote stap vooruit. Niet alleen weten we ons verzekerd van een kostenattractieve propositie voor onze accounts, eveneens gaan we samenwerken met een mediaburo welk (inter)nationaal over alle gewenste kennis en expertise in media beschikt.” aldus Erwin Peeters van Weijmans Media Groep.
Carat Nederland ziet deze samenwerking als een absolute versterking van elkaars expertise en kennis met als doel het gezamenlijk optimaal servicen van accounts. “De klanten van de Weijmans Media Groep zijn voornamelijk op zoek naar praktisch en toepasbaar media advies. Dat is een werkwijze die Carat aanspreekt. Het gaat immers om het contact met je doelgroep en het resultaat van je communicatie inspanningen” aldus Denis van Leeuwen van Carat Nederland.
De Weijmans Media Groep verzekert zich met deze samenwerking van een deugdelijke toegevoegde waarde voor haar opdrachtgevers. “Voor de Weijmans Media Groep is dit een grote stap vooruit. Niet alleen weten we ons verzekerd van een kostenattractieve propositie voor onze accounts, eveneens gaan we samenwerken met een mediaburo welk (inter)nationaal over alle gewenste kennis en expertise in media beschikt.” aldus Erwin Peeters van Weijmans Media Groep.
Carat Nederland ziet deze samenwerking als een absolute versterking van elkaars expertise en kennis met als doel het gezamenlijk optimaal servicen van accounts. “De klanten van de Weijmans Media Groep zijn voornamelijk op zoek naar praktisch en toepasbaar media advies. Dat is een werkwijze die Carat aanspreekt. Het gaat immers om het contact met je doelgroep en het resultaat van je communicatie inspanningen” aldus Denis van Leeuwen van Carat Nederland.