Crossmedia in a nutshell
27-07-2007 (10:13) - Media
Lemniscaat School of Management (onderdeel van Conclusion) organiseert op 6 september de eerste ONE DAY MBA Crossmedia op het Mediapark in Hilversum. Het wordt de MBA Crossmedia in een nutshell. Voor mensen uit media en adverteerders die geen voltijd MBA kunnen volgen, maar wel het niveau zoeken. Met een vernieuwende opzet zowel qua inhoud als qua vorm.Tijdens de ONE DAY MBA Crossmedia stel je je eigen programma samen à la North Sea Jazz Festival, from Eight tot Eight, met drie duo keynote presentaties en meer dan twintig colleges en workshops afgeleid van het tweejarige MBA programma. Met hoogleraren, docenten, gastsprekers én studenten. Colleges zijn er van onder andere Rene ten Bos (HL filosofie), Theo Huibers (HL Innovatie), Han Gerrits (HL Innovatie), Paul Janssen (HL Bedrijfspsychologie), Marianne Zwagerman (TMG), Shula Rijxman (Idtv), Marianne van leeuwen (Sisteract!), Alfred Levi (3MO), Marceleine Beijer (Kobalt), Rene van Erk (VNU), Jeroen Verkroost (MSN), Justus Verkerk (FCCE), Joris van Heukelom (KPN) en Taco Tolk (kunstacademie Amsterdam).