
De Boardroom nu ook beschikbaar op kanalen Sijthoff
De Boardroom gaat een strategische samenwerking aan met Sijthoff, uitgeverij van onder andere Adformatie. De talkshow over actuele zaken in creativity, marketing en digital blijft onafhankelijk, maar is nu ook te zien en te beluisten via de titels en kanalen van het mediabedrijf.
"We maken hoogwaardige, kwalitatieve content voor een brede doelgroep van C-level, strategen, managers, zzp’ers en andere geïnteresseerden. Door de samenwerking met Sijthoff gaan we een nieuwe fase in, waarbij we De Boardroom nog zichtbaarder en succesvoller kunnen neerzetten als merk, platform en partnernetwerk", aldus initiator en presentator Ronald ter Voert.
De Boardroom Specials
De Boardroom, waar Bert Hagendoorn de vaste sidekick naast Ter Voert is, blijft in de nieuwe opzet een onafhankelijke talkshow, geproduceerd door RTV MEDIA. Naast de eigen kanalen is het programma nu ook beschikbaar via de platforms van Sijthoff. Verder gaat De Boardroom ook een reeks Specials produceren.
Myrthe van der Erve, CEO Sijthoff: "We zijn trots dat het team achter De Boardroom met ons deze stap zet. Door hun verfrissende aanpak én informatieve en inspiratievolle content ben ik ervan overtuigd dat we elkaar versterken in bereik, de merken en sales."
Vanaf 9 september
Het nieuwe seizoen van De Boardroom start op 9 september, waarna tweewekelijks nieuwe afleveringen worden gereleased via YouTube, Spotify, Apple Podcasts en Podimo. Daarnaast is het programma te volgen via snippets op onder meer LinkedIn, Instagram, TikTok en Snapchat.
De Boardroom wordt mede mogelijk gemaakt door partners, waaronder Adobe, Mindsync, Hypersolid, Youlynq.me, Lumiq, Agency Engines en Audiohuis.