
FONK 419: Flashback Cannes 2025 en: is er leven na de reclame?
Nu we het laatste grote event van de eerste zes maanden achter ons hebben gelaten, is het tijd om even achterover te leunen en de zomer over ons heen te laten komen. Om het relax-proces een beetje op gang te helpen, biedt FONK 419 een intrigerende terugblik op Cannes. Hoe was het, wat gebeurde er en wat ook niet? Tegelijkertijd doet Ferry van Tongeren een boek open over zijn leven na de reclame. Een verhaal dat aantoont dat er leven is na de reclame, mits je in het diepe durft te springen.
In FONK magazine 419
Darwin, Sinke & Van Tongeren. Klinkt als seen reclamebureau. Is het niet.
Ferry van Tongeren: "Ik was bang dat ik niets anders zou kunnen dan reclame"
Flashback Cannes:
Niet vlekkeloos, wel spannend
Hoe Holland herrie schopte in Creative Effectiveness
30 minuten met Blake James, de Grammy Award-winnende muzikant
Social hero Charlotte Koeleman blikt terug op Cannes 2025
Hoe Kiki Knoops en Yascha Puts (DDB Amsterdam) een Bronzen Young Lion veroverden 52
Q&A met Oriane Mainard, COO van BeReal
Plus:
Zomerinspiratie met Pride bij Melkweg Expo; Grenzen verkennen bij de IJsselbiënnale; Fabrique des Lumières x Greenpeace Nederland en: Kunsthal Rotterdam dompelt zich onder in blauw.
Koop FONK's eerste zomernummer van 2025 nu in de losse verkoop
FONK magazine 419 in je luie stoel lezen? Dat kan nu!
Koop een exemplaar (digtaal of print) in onze webshop en laat het grote genieten beginnen.
Over 4 weken lanceert de tweede hoogzomer-editie
Omdat ook wij een beetje dat genietmoment naar ons toe willen trekken, verschijnt de volgende editie van FONK magazine niet over twee, maar over wier weken. In de tweede zomereditie nemen we je mee in het dossier “Heart on our sleeve”. Welke vakgenoten het hart op de tong durven dragen? Je leest het op 13 augustus in FONK magazine 420!