Fonk magazine 354: een ode aan de mens

04-01-2023 (10:30) - Media

Fonk magazine is een voorvechter van alles wat techniek ons te bieden heeft. Simpelweg omdat het ons leven in vrijwel alle opzichten kan verbeteren. Maar tegelijkertijd zijn we niet blind voor de keerzijde ervan. Daarom brengt Fonk magazine in de nieuwjaarseditie #354 in woord èn beeld een ode aan de mens als force for good.

De snelle groei van alle (technische) mogelijkheden maakt dat we ons, ook nu weer, als kleine kinderen gedragen die iets nieuws in handen hebben. De waslijst ergernissen is misschien groot, maar er is ook goed nieuws. Hypes burgeren in en worden dan gewoon zaken die we integreren in ons dagelijks leven. De scherpe kantjes gaan er na een tijdje af en de mens heeft het dan uiteindelijk toch weer voor het zeggen.

Het nieuwe cool

Daarom voorspelt Fonk magazine in deze eerste editie van het jaar in woord en in beeld dat de mens in 2023 het nieuwe cool wordt. Temidden van alle techniek en alle gekte, een force for good, die weet wanneer wel en wanneer niet aan de knoppen te draaien.

In Fonk magazine 354 

De mening van: Niek Eijsbouts (Higuita), Klaas Weima (Energize), Charlotte Koeleman (Somention), John Meulemans ( Endeavour) en Mathieu Hermans (Zuid Creatives).

Het beeld vanGetulio Moraes, Bess Hamiti, Engin Akyurt, Brett Sayles, Craig Addelrley, Giulia Freitas, Hanza Laafou, Hermaion, Rene Asmussen en Brett Sayles.

En ook

Female agency leaders (part 1) met Heidi Anthonis (Happy Horizon): ‘Ik houd van tempo maken’
Terug naar de bullshitloze belofte met Mark Schoones (MIX)

Maak 3 maanden gratis kennis

Heb je geen abonnement en wil je Fonk magazine lezen? Maak dan nu 3 maanden gratis kennis met Fonk magazine digitaal! Aanmelden kan hier.


 


 


Bureaus

Marketing

Economisch