Gaykrant en Zwarte Cross mediapartners

16-01-2014 (08:24) - Media

Zwarte Cross en de Gaykrant zijn vanaf dit jaar mediapartners. Dat houdt in dat beide partijen het komende jaar aandacht zullen schenken aan elkaars activiteiten en publicitair gezamenlijk optrekken  rondom de Roze Cross. De andere mediapartners van de Zwarte Cross zijn 3FM, BNN, Metro, CJP, Omroep Gelderland, Optimaal FM en Motorgazet.
 
Vorig jaar oktober maakte de organisatie van de Zwarte Cross, de Feestfabriek, bekend dat de ‘Roze Cross in Nichtenvoorde’ een van de nieuwe crossenklassen in 2014 zal zijn. Deze klasse is een Achterhoekse canalpride op het droge voor hetero’s, holebi’s en transgenders. 
 

Uit de gayscene ontving de organisatie uitsluitend positieve reacties en hierdoor kwam ook het contact met Edwin Reinerie, hoofdredacteur Gaykrant, tot stand. Vervolgens werd besloten om gezamenlijk op de bres te springen voor homo-emancipatie door middel van een mediapartnership. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch