Interbest komt met bereikgarantie

04-11-2014 (07:44) - Media

Interbest introduceert als eerste outdoor mediabedrijf in Nederland een bereikgarantie voor nationale campagnes. Adverteerders krijgen het contractuele aantal contacten– op basis van cijfers van de Nationale Databank Wegverkeersgevens- gegarandeerd. 
 
Interbest gebruikt om haar bereik te bepalen de data van de Nationale Databank Wegverkeersgegevens (NDW). De NDW-databank biedt inzicht in de actuele en historische verkeerssituatie op snelwegen. Met ruim 24.000 meetpunten langs de snelwegen, verspreid over heel Nederland, wordt 24 uur per dag en 365 dagen per jaar, ieder passerend voertuig gemeten. Op deze manier wordt 100% van het bereik gemeten. 
 
De werkwijze voor de bereikgarantie is eenvoudig. Per campagne worden voor de specifieke locaties de gerealiseerde contacten van de vergelijkbare periode vorig jaar als uitgangspunt genomen. Na afloop van de campagne kan binnen 1 week het daadwerkelijk gerealiseerde bereik worden gerapporteerd.
 

 


Reacties

Als eerste? Volgens mij geven Exterion Media en JCDecaux al jaren een bereiksgarantie op nationale campagnes.
MR de Jong @ 04-11-2014 08:28 uur

Bureaus

Marketing

Economisch