JETIX pakt huisstijl aan

04-09-2007 (10:24) - Media

JETIX heeft sinds vandaag een volledig nieuwe huisstijl. In samenwerking met design platform The Handsom Brothers heeft JETIX deze nieuwe zenderstyling ontwikkeld. Daarnaast heeft JETIX, onderdeel van Disney, haar programmering aangepast met nieuwe Disney-programma’s als Kim Possible, Tarzan en High School Musical 2. De oude zenderstyling is ontwikkeld in Amerika voor alle 57 JETIX-landen. Daar is JETIX een meer op jongens georiënteerde zender; in Nederland is JETIX voor zowel jongens als meisjes. Daarnaast wil JETIX haar uitstraling maximaal laten aansluiten bij haar positionering: ondeugend en sympathiek.
Uit onderzoek blijkt dat kids behoefte hebben aan tv met humor, avontuur en vriendschap. De nieuwe zenderstyling van JETIX sluit nog beter aan bij de wensen van de kids. Dit bleek ook uit de reacties van kinderen tijdens onderzoek naar de nieuwe huisstijl. 

meer over JETIX:



Bureaus

Marketing

Economisch