Kobalt lanceert digitaal label
14-01-2009 (10:40) - Media
Mediabureau Kobalt lanceert een digitaal label onder de naam twist. Kobalt staat voor geïntegreerde communicatieplanning. Daarbinnen adviseert en regisseert twist over de optimale inzet van internet, mobiel en andere digitale media voor adverteerders. Twist’s positionering ‘change your perspective’ combineert de kritische succesfactoren voor communicatie in het digitale domein: een fullservice aanpak, marketing intelligence en inzicht in de doelgroep. Want als je succes wilt boeken met digitale media, moet je denken vanuit een ander perspectief. Denken met een twist. Kobalt slaat met twist een nieuwe weg in.
De dienstverlening wordt uitgebreid met partnerships en inhouse specialisten. Voor search engine en affiliate marketing werkt twist samen met Netsociety, voor database- en email marketing met E- Village, arbeidsmarktcommunicatie met VONQ en voor research met MEMO2. Marceline Beijer CEO Kobalt: ‘de versterking op het gebied van digitale media door twist past in de strategie van Kobalt om een toonaangevende rol te spelen als professional leader in media knowledge. Met twist krijgt Kobalt nieuwe expertise, ondernemerschap en focus op het interactieve vakgebied in huis. Zo zijn wij nog beter in staat om volledig geïntegreerde communicatieoplossingen te bieden.’
De naam twist staat voor denken vanuit een ander perspectief en wordt geschreven in lower case. Dit is een stijlkeuze, maar is ook bewust gekozen omdat we niet willen overschreeuwen. We willen overtuigen op inhoud.