Label doet Panda

28-06-2007 (11:10) - Media

Label wordt de nieuwe partner van het Wereld Natuur Fonds voor de formulevernieuwing en redactionele vervaardiging van het donateursblad Panda. De keuze voor Label is gemaakt na een competitie waaraan drie bureaus deelnamen. De vernieuwde Panda zal in september verschijnen. Panda verschijnt vier keer per jaar in een oplage van circa 700.000 exemplaren. Het blad is het belangrijkste bindingsinstrument voor de volwassen donateurs van het Wereld Natuur Fonds. Label heeft een nieuwe redactionele formule ontwikkeld voor Panda. Het nieuwe blad heeft een moderne en toegankelijke uitstraling en bevat veel kenmerken van een publiekstijdschrift. Tevens biedt Panda ruimte voor verdiepende artikelen. De vernieuwde vorm en inhoud zijn sterk gebaseerd op eerder uitgevoerd lezersonderzoek. Hieruit bleek dat de lezers positief waren over de toegankelijkheid, de mooie fotografie en de positieve toon van Panda. Label strategische media ontwikkelt en produceert relatietijdschriften, vaak in combinatie met videoproducties en internet. Label werkt onder andere voor Jumbo Supermarkten, Vesteda, de kabelmaatschappijen (UPC, Casema, Chello, Multikabel en CAIW) en Kamer van Koophandel Nederland.

Bureaus

Marketing

Economisch