Media-sell'er Sellair van start
02-10-2007 (10:26) - Media
Eric Luteijn en Joost Driessen starten een nieuw bedrijf onder de naam Sellair. Deze zal zich gaan bezighouden met verkoop- en marketingactiviteiten in de Nederlandse media- en uitgeefsector. Het eerste grote project waarmee Sellair aan de slag gaat, is de exploitatie van het nieuwe tijdschrift Heleen, een glossy magazine van en rond bestsellerauteur Heleen van Royen. Heleen wordt uitgegeven door het nieuwe Amsterdamse uitgeefhuis Dutch Media en ligt vanaf 14 november in de winkels.Behalve met Dutch Media praat Sellair momenteel met diverse andere mogelijke opdrachtgevers. Doelstelling is om met een inhoudelijk samenhangend portfolio (print, AV en/of online) een goede propositie te hebben naar mediabedrijven en adverteerders. Sellair zal zich daarbij vooral richten op uitgeefprojecten binnen entertainment, media, lifestyle en leisure.
Beide initiatiefnemers werkten tot voor kort samen binnen iMediate, het bedrijf waarvan Joost Driessen directeur/eigenaar is en waar Eric Luteijn actief was als sales- en marketingmanager. Luteijn zal de operationele leiding op zich nemen van het nieuwe bedrijf.