Pink Ribbon '07 komt eraan

30-08-2007 (10:34) - Media

Eind september is de jaarlijkse editie van het charity glossy Pink Ribbon Magazine weer overal te koop. De opbrengst van deze vierde Pink Ribbon Magazine gaat voor 100 procent naar Stichting Pink Ribbon. De  stichting vraagt aandacht voor borstkanker en werft hiervoor fondsen met als doel het aantal gevallen van borstkanker te verminderen, vroege diagnose te stimuleren en de zorg voor de borstkankerpatiënt te verbeteren.
De editie 2007 van het magazine krijgt als thema ‘Passie & Power. Jij maakt het verschil’. Met fashion & beauty, celebs, human interest & emotie, psyche & gezondheid, informatiedossier en kunst & culi is het thema 360 graden uitgewerkt. De energie spat van het Passie & Power-nummer af. Mede dankzij de sterke bekende en onbekende vrouwen én mannen die ook dit jaar belangeloos voor en achter de schermen meewerkten aan de totstandkoming van het Pink Ribbon Passie & Power-nummer. Een sneak preview levert op: Ellen ten Damme als covergirl en meer, een interview van Kluun met Quinty Trustfull en het wetenschappelijke bewijs dat beweging de kans op het krijgen van borstkanker, vermindert .

Bureaus

Marketing

Economisch