Platforms bundelen krachten

11-12-2007 (10:39) - Media

Habbo (TTG Sulake), Funnygames.nl (Tibaco internet media) en Eccky (MediaRepublic) bundelen hun krachten in het nieuwe advertentieplatform Jongbereik.nl. Jongbereik.nl is in staat bannerpakketten aan te bieden met een gegarandeerd uniek bereik van 1.000.000 jongeren van 10 tot en met 19 jaar (circa 50 procent van de populatie). Jongbereik biedt adverteerders naar eigen zeggen eenvoud, zekerheid en effectiviteit. Eenvoud door het aanbieden van scherp geprijsde grote standaardpakketten in twee groottes (500.000 en 1.000.000 uniek effectief bereik) en twee smaken: traffic en awareness. Dit zijn de hoofdcriteria waarmee adverteerders en mediabureaus oplossingen zoeken. Zekerheid door het bieden van een gegarandeerd en significant uniek bereik tegen een vaste prijs en het gebruik van één centraal ad managementsysteem: Dart. Effectiviteit door een gebalanceerde samenstelling aan advertentieruimte verspreid over slechts drie websites van sterke merken met een grote trouwe gebruikersgroep.

Bureaus

Marketing

Economisch