Reclame-offensief Gelderland

24-07-2007 (10:19) - Media

Radio en TV Gelderland starten vanaf zaterdag 15 september met het business-to-business programma ‘Gelderse Ondernemer TV’. Hoewel gericht op ondernemend Gelderland wordt het programma zo gemaakt dat een breed publiek kennis kan nemen van alle innovaties en activiteiten van het bedrijfsleven in de provincie. Rondom dit programma is een crossmediaal commercieel mediapakket ontwikkeld door Omroep Reclame Gelderland, in samenwerking met de twee regionale dagbladen in Gelderland. Het mediapakket bestaat uit radio, tv, internet en de business-to-business uitgave van de Stentor, De Gelderlander en De Ondernemer. Niet alleen Radio en TV Gelderland en de regionale dagbladen, maar ook de businessclubs van het Gelderse betaald voetbal en een groot aantal Gelderse bedrijven, zoals Centraal Beheer, Van Woudenberg/ Blinq Carservices uit Apeldoorn, Piet Zoomers, TÜV Nord en XL Lease (onderdeel van de Autohaas Groep uit Apeldoorn), gaan het mediapakket inzetten voor hun commerciële communicatie. Recentelijk hebben de Gelderse Kamer van Koophandel, het VNO-NCW en het MKB OOST zich eveneens aangesloten.

Bureaus

Marketing

Economisch