Sanoma neemt belang in MrTicket.nl

27-07-2007 (10:48) - Media

Sanoma Uitgevers neemt een belang van 40 procent in de nieuwe online ticketservice Mr. Ticket. De participatie past in de visie van Sanoma Uitgevers om de positie op de onlinemarkt te ontwikkelen en bekrachtigen. Met het belang breidt Sanoma Uitgevers haar online portfolio verder uit.
MrTicket.nl stelt consumenten in staat via de website toegangskaarten te kopen en te printen voor meer dan zestig verschillende attractieparken in Nederland. Met de print kan de consument zich melden bij de ingangscontrole en eventuele wachtrijen voor de kassa mijden. Mr.Ticket.nl is van plan om als eerste flexibele entreeprijzen bij attracties in Nederland te introduceren. Deze aanpak wordt reeds in de luchtvaart toegepast.
‘Participatie in Mr. Ticket is voor Sanoma Uitgevers een voor de hand liggende uitbreiding van haar dienstverlening, zowel bezien vanuit onze online producten als vanuit de tijdschriften. De consument verwacht complete dienstverlening - niet alleen inspireren maar ook afhandelen - op één plek. Met Mr. Ticket kunnen we dat realiseren’, aldus Paul Molenaar, COO Online en Media Innovatie van Sanoma Uitgevers.

Bureaus

Marketing

Economisch