Sportmerken van Hearst bundelen krachten voor special Forever Fit

Sportmerken van Hearst bundelen krachten voor special Forever Fit

15-11-2022 (13:53) - Media

Forever Fit is een gezamenlijke uitgave van Women's Health, Runner's World en Men’s Health. In de ‘supergezonde special’ zijn beweging, voeding en rust de thema's.

In de special vertelt  Erik Scherder, hoogleraar klinische neuropsychologie, over de effecten van bewegen op je brein. Krachttraining blijkt een beproefd middel om de symptomen van veroudering te vertragen en de kwaliteit van leven te verbeteren. Regelmatig lachen is ook bevorderlijk voor je gezondheid, zo doceert psycholoog Rod Martin. Als je lacht wordt oxytocine aangemaakt en tegelijk wordt het vrijkomen van het stresshormoon cortisol afgeremd. Deze twee processen stimuleren een gevoel van ontspanning en vertrouwen. In de special vertellen sprinter Lieke Klaver, voormalig kickbokser Remy Bonjasky en Linda Keesman (Fittest Woman of the Netherlands) hoe zij fit blijven.

De special verschijnt in een oplage van 50.000 en gaat naar alle abonnees van de drie sportmerken. Forever Fit ligt vanaf deze week ook in de winkel.
 


Bureaus

Marketing

Economisch