Sp!ts en Librium.TV samen op Uitmarkt

29-06-2007 (10:55) - Media

Sp!ts en Librium.TV zijn mediapartners van De Uitmarkt 2007, het evenement ter gelegenheid van de landelijke opening van het nieuwe culturele seizoen. Het gaat daarbij om een crossmediale samenwerking, op zowel redactioneel als promotioneel vlak.
Sp!ts maakt een speciale Uitmarktbijlage, die op donderdag 23 augustus a.s., de dag voor de opening van De Uitmarkt, verschijnt. De special maakt onderdeel uit van de totale oplage van 460.000 exemplaren en staat tot en met het eind van het jaar als naslagwerk op spitsnet.nl. Bovendien volgt ¡Qué Pasó!, het studentenreporterteam van Sp!ts, de belangrijkste gebeurtenissen op het festival. De filmpjes die de studenten maken, zijn te zien op spitsnet.nl.
Marktleider en specialist op het gebied van Out of Home TV-kanalen Librium zendt voor het derde achtereenvolgende jaar de commercial uit, die KesselsKramer voor De Uitmarkt heeft geproduceerd. De campagne op Librium.TV begint twee weken voor De Uitmarkt en is te zien op de schermen in drie Amsterdamse metrostations en 170 McDonald’s-vestigingen, verspreid over het land

Bureaus

Marketing

Economisch