Ster surft mee op succes NPO

29-04-2008 (10:23) - Media

Met een nettoresultaat van 192 miljoen euro over 2007 heeft Ster een uitstekend resultaat behaald. Dit is ondanks het ontbreken van grote sportevenementen slechts 4 miljoen lager dan het behaalde resultaat van 2006. Het resultaat is mede het gevolg van de zeer goede prestaties van de Publieke Omroep. De Publieke Omroep heeft bewezen dat het nieuwe programmeermodel wérkt; het publiek heeft massaal gekozen voor de authentieke programmering van de publieke zenders. Arian Buurman, directeur van Ster: ‘Adverteerders erkennen en herkennen in het aanbod van de Publieke Omroep een fantastisch podium om hun doelgroepen adequaat te bereiken. Het is aan Ster om het succes van de Publieke Omroep te verzilveren. En dat is ook de volgorde. De Publieke Omroep werkt niet om de Ster-inkomsten te vergroten; Ster werkt voor de Publieke Omroep. De Publieke Omroep creëert authentieke en kwalitatieve programma’s die mensen raken. Ster is er trots op binnen dit umfeld te mogen opereren.’

Bureaus

Marketing

Economisch