Thijsen en Validators meten effectiviteit retailfolders

25-04-2012 (08:40) - Media

Thijsen Media Group start samen met marktonderzoeksbureau Validators een grootschalig ROI-programma om de communicatiekracht en effectiviteit van folders te meten met neuromarketing. Hiermee adviseert Thijsen klanten uit de retailbranche hoe zij zo effectief mogelijk gebruik kunnen maken van huis-aan-huis folders.

 
Met dit ROI-programma onderwerpt Thijsen de huis-aan-huis folders van klanten aan de ‘5 seconden aanpak’ van Validators. Met de resultaten adviseert Thijsen zijn klanten over de effectiviteit van folders & direct mail. Het programma biedt inzicht in het leesgedrag van de ontvanger. Thijsen werkt voor dit grootschalige project samen met Validators omdat zij gespecialiseerd zijn in neuromarketing technieken zoals eyetracking, signaal detectie en online vragenlijsten.
 
Huis-aan-huis drukwerk is een kostbaar medium en dus willen klanten iedere reclame euro zo effectief mogelijk besteden. Het consumentengedrag wordt met dit ROI programma nu beter en gedetailleerder in kaart gebracht.  Klanten kunnen hiermee hun drukwerk aanpassen en zo inzetten dat het daadwerkelijk leidt tot meer traffic op de werkvloer en meer omzet.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch