Valerio beste branded tv

08-06-2007 (10:43) - Media

Tijdens het tweede congres Branded TV-Content is het TMF-programma ‘Wakker worden met Valerio’ gekozen tot beste case als het om gesponsorde uitzendingen gaat. De crossmediale samenwerking tussen de muziekzender en L'Oréal Paris werd door de congresdeelnemers met ruime meerderheid aangewezen als favoriet van in totaal vijf inzendingen. De organisatie had een selectie gemaakt uit diverse branded tv content cases die omroepen hadden ingestuurd. De congresbezoekers bepaalden via een stemsysteem met de mobiele telefoon uiteindelijk wie de winnaar werd. De volgende cases kwamen aan bod: Je leven in de steigers met RVS op Tien, Burendag met Douwe Egberts op de SBS-zenders, ModelMasters: Holland's Next Top Model met Maybelline op RTL 5, De Buiten Speel Bond met OMO op Jetix en Wakker worden met Valerio met L’Oréal op TMF. Branded TV-Content 2007 is een initiatief van Broadcast Press Hilversum, in samenwerking met Alfred Levi en Rik Ruts van 3MO.

Bureaus

Marketing

Economisch