Van G+J Corporate Media naar G+J Custom Content

13-12-2013 (08:09) - Media

G+J Corporate Media heeft een nieuwe naam. Vanaf nu gaat het mediabedrijf  verder als G+J Custom Content. De nieuwe benaming sluit beter aan bij de functie, kerntaken en toekomst van de divisie, aldus director Petra Schuttel. 
 
‘In Custom Content hebben we een passende naam gevonden; wij maken op maat gemaakte inhoud voor onze opdrachtgevers; voor alle mogelijke kanalen, van print tot online en van social tot video. Hier ligt onze expertise. Tot slot past de nieuwe naam nog beter bij de basis en kracht van G+J: het creëren van excellente content.’
 

G+J Custom Content is gespecialiseerd in het ontwikkelen van crossmediale tailor made producties en contentmarketing voor opdrachtgevers die een dialoog willen aangaan met hun klanten. Tot de klanten behoren onder meer Nederlandse Spoorwegen (magazine SPOOR en online content voor NSHispeed.nl) en Bever (360º magazine). 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch