Bos marketing director bij Telegraaf
07-02-2008 (15:55) - Mensen
Herman Bos treedt per 1 maart 2008 bij De Telegraaf in dienst als marketing mirector. Hij wordt verantwoordelijk voor de B2B-marketing binnen het advertentiebedrijf van De Telegraaf.Alle marketingactiviteiten voor zowel nationale merken en diensten als classified media komen onder leiding van Bos, alsmede mediastrategie en onderzoek. Met name deze laatstgenoemde disciplines zullen breder worden ingezet binnen Telegraaf Media Nederland.
“Ik zie het als een geweldige uitdaging om De Telegraaf verder op de kaart te zetten en gebruik te maken van de mogelijkheden die er binnen de organisatie liggen. Eisen en wensen van adverteerders en mediaplanners worden steeds hoger. Als je dan ziet wat De Telegraaf kan bieden, dan liggen daar veel kansen om een goede match tussen adverteerder en De Telegraaf mét daarbij wellicht de verschillende media van Telegraaf Media Nederland te bewerkstelligen.”, aldus Bos.
Bos is momenteel werkzaam bij Reed Business in de functie van Groep Marketing Manager. In deze functie was hij eveneens verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de titels en websites van Reed Business richting advertentiemarkt. Tot 2002 was Bos werkzaam bij verschillende mediabureaus o.a. in de functie van Research Director.
Eerder al werden Philip van Poecke en Maarten Ros benoemd als Sales Directors binnen het advertentiebedrijf van De Telegraaf. Met deze én de benoeming van Bos heeft Sjors Kroon, commercieel directeur, zijn managementteam nagenoeg ingevuld.