Creative Industries breidt fors uit
27-05-2008 (14:43) - Mensen
Het team zoekmachine optimalisatie van Creative Industries is flink uitgebreid. De volgende medewerkers zijn onlangs gestart. Sinds enige tijdSinds enige tijd is Fransis Tadema senior consultant zoekmachine marketing. Hij is verantwoordelijk voor alle optimalisatie projecten. Daarnaast begeleidt Fransis stagiaires.
Per 1 april is Martine Bouwes in dienst getreden bij Creative Industries als copywriter voor zoekmachine marketing. Zij zorgt voor optimalisatie van de content. Hiervoor was Bouwes werkzaam als webredacteur en journaliste bij een landelijk persbureau.
Michael Schouwenaar is 1 maart in dienst getreden als Adwords specialist. Hij houdt zich bezig met betaalde advertenties in zoekmachines. Hiervoor was Schouwenaar stagiair bij Creative Industries.
Per 1 mei is Bertjohan Mullender benoemd tot projectmanager bij de afdeling zoekmachine marketing. Hij is verantwoordelijk voor een klantenpakket en zorgt in die hoedanigheid voor een vlekkeloos verloop van de opdrachten. Hij was binnen Creative Industries project manager internet.
Martijn Couprie is op1 mei gestart als consultant zoekmachine marketing. Zijn werkzaamheden zijn gericht op het onderdeel zoekmachine optimalisatie. Couprie studeerde bedrijfskunde aan de Universiteit Groningen.
Creative Industries richt zich, naast het ontwikkelen van communicatie campagnes, nu ook op zoekmachine marketing. Het Leeuwarder bedrijf telt 150 fte’s en is in september 2007 met deze nieuwe activiteit gestart. Er wordt met name gewerkt aan zoekmachine optimalisatie. Daarnaast worden er internet campagnes en mailmarketing concepten ontwikkeld. De activiteiten groeien snel. Het bedrijf verwacht daarom in 2009 werk te bieden aan 25 medewerkers.