Joe Public breidt werkvloer uit met creatief en strategisch toptalent
Joe Public begint het nieuwe jaar met mensennieuws. Senior creatieven Ruben van Dijk en Mats Wilke die exact 2 jaar geleden overkwamen van Selmore zijn benoemd tot Creative Directors. Recent wonnen zij een Zilveren Effie voor de nieuwe OHRA-campagne.
ECD Marcel Hartog die al eerder werkte met het duo, is verguld dat zij een volgende stap maken in hun carrière. Marcel Hartog: ‘Mats en Ruben hebben laten zien dat ze niet alleen zeer goede creatieven zijn, maar dat zij ook initiatief en eindverantwoordelijkheid nemen. Ik verheug me erop samen met hen het bureau naar nog grotere hoogten te laten stijgen.’
Naast deze promotie is er ook een nieuwe Strategic Business Director aangenomen. Eva Krook, een oude bekende van het bureau, keert terug op het oude nest. Zij zal een nieuwe functie bekleden waarin zij klanten zowel strategisch als zakelijk zal bijstaan.
Oprichter Antoine Houtsma: ‘We zijn dolblij dat Eva voor ons bureau heeft gekozen om terug te keren in de reclame, haar oude liefde. Wij kennen haar goed van onze gezamenlijk tijd bij wijlen Doom&Dickson, dus we weten dat ze goed bij ons past met haar eindeloze blijheid, energie en natuurlijk de inhoudelijke scherpte die ze in huis heeft.’
Joe Public dat naast het bureau in Amsterdam ook nog een vestiging in Antwerpen heeft, telt nu 25 mensen.