Pim van der Feltz aan als country manager Google
26-02-2008 (09:38) - Mensen
Google Inc. maakt vandaag bekend dat het Pim van der Feltz heeft aangesteld als nieuwe Country Manager voor de Nederlandse markt.Voor zijn aanstelling bij Google was Van der Feltz vier jaar werkzaam als Board Member verantwoordelijk voor marketing bij T-Mobile Nederland. Daarvoor was hij actief als directeur productontwikkeling bij hetzelfde bedrijf. Van der Feltz, wiens nieuwe functie in mei 2008 van start gaat, beschikt over meer dan 18 jaar werkervaring, waarvan acht jaar binnen de mobiele telecomsector en tien jaar in consultancy- en financiële functies bij DDV Management Consultants en verschillende divisies van Shell.
Pim: "Ik verheug me op deze geweldige uitdaging. Ik kijk ernaar uit om de reeds sterke relaties met adverteerders en marketeers verder uit te bouwen en de Nederlandse gebruikers van Google nog beter van dienst te zijn." Dennis Woodside, vice-president UK, Benelux & Ireland: "Google Nederland is in uitstekende vorm. Het beschikt over een geweldig team met zeer goede klanten- en partnerrelaties. Pim's ervaring en bewezen succes binnen de markt vormen een geweldige bijdrage aan ons bedrijf."
Pim zal voortbouwen op de uitmuntende bijdrage van Marc Duijndam aan de ontwikkeling van Google's bedrijfsactiviteiten en het opbouwen van een sterk en dynamisch team in Nederland. Duijndam verlaat Google na vijf uiterst succesvolle jaren om meer tijd met zijn gezin door te kunnen brengen.
Marc Duijndam: "De afgelopen vijf jaar heb ik het voorrecht gehad om met fantastische mensen samen te werken, zowel bij Google als binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Ik wil hen graag van harte bedanken voor de hulp die zij geleverd hebben bij het op de kaart zetten van zoekmarketing binnen de Nederlandse markt, en wens Pim en het team het allerbeste voor de toekomst."