Theo van de Kamp directeur media innovatie
08-02-2008 (09:52) - Mensen
Theo van de Kamp (39) wordt per 31 maart 2008 Directeur Media Innovatie bij Kobalt. Sinds november 2006 was Van de Kamp actief als Directeur Business Unit Mercurius. Hij start zijn rol vanuit een nieuw eigen bedrijf maar blijft binnen Kobalt rapporteren aan CEO, Marceline Beijer.Kobalt Media Innovatie is een nieuwe activiteit van Kobalt inspelend op de toenemende vraag van adverteerders om nieuwe, non-conventionele mediastrategieën en -adviezen.
Van de Kamp: “Kobalt wil hét mediabureau van de toekomst zijn en dat strookt volledig met mijn persoonlijke ambitieniveau. In deze nieuwe vrije rol kan ik nog intensiever werken aan media innovatie voor adverteerders”.
Marceline Beijer: “Theo heeft laten zien een echte vernieuwer te zijn (o.a. door de ontwikkeling van Kobalt BlueLab - Digital Media Experience Center) en stimuleert daarmee het creatieve en innovatieve denkproces binnen ons hele bedrijf. Met zijn ruime ervaring als adverteerder weet hij ook goed hoe wij als Kobalt onze klanten nog beter kunnen bedienen, nu en in de toekomst. Het staat buiten kijf dat Kobalt de professional leader in media knowledge is, maar we kunnen en willen onze performance op de gebieden van creativiteit
en innovatie verder verbeteren”.