Tjibbe Renkema vierde partner Bosley.

11-02-2008 (15:43) - Mensen

Tjibbe Renkema (33) zal zich per 1 maart 2008 als vierde partner/Media Strategy Director aansluiten bij Bosley, naast Eveline Posma, Jacqueline Donker en Martin Boomkens. 

Media‐ en contactstrategie is een hoofdpijler van Bosley vanuit de gedachte dat communiceren met vrouwen om een genuanceerd andere aanpak vraagt. Daarbij vereist het sterk veranderende
medialandschap en ‐consumptie een andere communicatie benadering waarbij onder andere branded content, social networks, word of mouth en partnerships een steeds belangrijkere rol gaan
spelen.

Renkema was de afgelopen twee jaar werkzaam bij Initiative waar hij als Strategy Director verantwoordelijk was voor de integratie van nieuwe media en vernieuwende concepten zoals Grolsch LLowlog. Eerder was hij werkzaam bij Universal Media en Mediaedg:CIA. Hij adviseerde klanten als Orange, Grolsch, Maxeda, Gouden Gids, Electronic Arts, Chevrolet, Disney en Center Parcs.

Bosley is een marketing‐ en communicatiebureau dat zich primair richt op de meest kansrijke doelgroep van dit moment: vrouwen.