Een ‘seamless customer journey' door een goede crossmediale contentstrategie

02-03-2022 (18:10) - Opleidingen

Inmiddels weten we dat traditionele marketing en reclame niet meer werkt. Content marketing is daardoor juist nu nog belangrijker. Maar dan is de vraag; hoe bereik je je doelgroep met de juiste boodschap en content? En op welke plekken kun je ze bereiken?

Je leert bij de post-hbo opleiding Content Marketing van Beeckestijn Business school hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Hierbij is het doel om seamless customer experience te creëren en daarbij de doelgroep te bereiken met de juiste boodschap, content en op de juiste kanalen.
 

Actuele trends en inzichten

De opleiding Content Marketing is bedoeld voor marketeers en communicatieprofessionals die zich willen bezig houden met (crossmediale) contentmarketing, creatie en distributie. Het geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met content marketing.
 
Tijdens de opleiding leer je:
• De laatste trends en inzichten op het gebied van crossmediale content marketing
• Hoe je storytelling en visuele content inzet om je verhaal over te brengen
• Het ontwikkelen van een contentstrategie en deze te vertalen naar een content marketingplan
Meer weten over deze opleiding? Lees meer over de opleiding Content Marketing»
 

Praktische informatie

Datum: 22 maart 2022
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Online Classroom
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen