Merkenbouw & brandmanagement in het digital tijdperk

Merkenbouw & brandmanagement in het digital tijdperk

03-08-2022 (12:33) - Opleidingen

In de sterke groei van digitale marketing schuilt een groot gevaar voor merken. De focus ligt meer op conversie en minder op merkenbouw. In dit digitale geweld en focus op customer experience speelt purpose denken en MVO discussie ook nog een belangrijke rol. Hoe vind je hier als merk een goede balans in? Deze vraag staat centraal in de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement van Beeckestijn Business School.
 

Ga aan de slag met je eigen merkstrategie

Ben jij een ervaren marketing- of communicatieprofessional en wil je je kennis ontwikkelen op het gebied van modern brandmanagement? Dan past deze opleiding bij jou.
 
In 12 dagdelen ga je aan de slag met:
 
·      De laatste trends, kennis en inzichten op het gebied van modern brandmanagement
·      Brand strategy, brand design, brand building & brand management
·      Je eigen merkstrategie als fundament voor je organisatiestrategie
 

Meer weten over deze opleiding?

Lees meer over de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement » 
 

Praktische informatie 

Datum: woensdag 28 september
Locatie: Amsterdam, Leusden, Online, Utrecht
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €5.895, - all in (excl BTW) 
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen