Ontwikkel je eigen brandmanagement visie en plan
Digitale kanalen spelen een dominante rol in de customer journey. Met de groei van digitale marketing komt er ook een gevaar voor merken: de focus ligt meer op conversie en minder op merken bouwen. Hoe vind je als merk de balans tussen digital, customer experience, social en duurzaamheid?
Brandmanagement is de laatste jaren flink veranderd. Merken staan behoorlijk onder druk op het gebied van digital, customer experience, social en duurzaamheid. Het is daarom belangrijk dat de merken op een goede manier gemanaged worden.
In de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement van Beeckestijn Business School leer je alles op het gebied van modern brandmanagement en ga je aan de slag met je eigen integrale merkvisie en actieplan.
Voor wie is deze opleiding geschikt?
Ben je een ervaren marketing- of communicatieprofessional en wil je kennis ontwikkelen op het gebied van modern brandmanagement? Dan post-master opleiding Strategisch Brandmanagement zeer geschikt voor jou.
Dit leer je in 12 dagdelen
In deze opleiding ga je in 12 dagdelen aan de slag met merkenbouw en brandmanagement in het digital tijdperk.
- Ontdek de laatste trends, kennis en praktijkinzichten rondom brandmanagement
- Ga aan de slag met brand strategy-, degisn-, building-, en management
- Ontwikkel je eigen merkstrategie en actieplan, direct geschikt voor implementatie
Lees meer over deze opleiding ››
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen