This Agency geeft gratis uur creativiteit weg
Een advertentie die marketeers in kunnen vullen en vervolgens een uur gratis creativiteit krijgen? Dit is precies wat This Agency aanbiedt: Founder Ingmar Larsen: “De meeste advertenties zijn weinig interactief. Die zenden alleen. Dat heb ik nooit helemaal begrepen."
De advertentie in kwestie is een vragenlijst die zowel in fysiek als online door marketeers en ondernemers kan worden ingevuld. Iedere reactie krijgt van This Agency een uur gratis creativiteit.
Larsen: “Ik denk dat mensen de meeste reclame en advertenties helemaal niet meer echt ‘zien’ omdat hun hersenen er zo aan gewend zijn. En dat geldt al helemaal voor marketeers, want hun hele leven is zo’n beetje één grote advertentie. Om die metaalmoeheid te omzeilen heb ik mijn eigen advertentie dus omgedraaid. In plaats van over mezelf en over mijn bureau te praten wil ik dat mensen de advertentie gebruiken om iets over henzelf en hun merk of hun uitdaging vertellen. Daar kan ik ze dan weer mee helpen.”
Momenteel is de advertentie online en in de printuitgave en digitale editie van Fonk magazine te zien zien en later ook bij MarketingTribune.