SurveyMonkey lanceert nieuwe functies
Momentive, de maker van SurveyMonkey, heeft drie nieuwe functies voor het creëren van enquêtes. De functies zijn beschikbaar voor klanten van SurveyMonkey Enterprise en klanten met een betaald abonnement in Nederland.
De nieuwe mogelijkheden omvatten onder andere taalpersonalisatie, extra vraagtypes en een verzamelprogramma voor meertalige e-mails.
Nieuwe functies
De mogelijkheid om taal te personaliseren en meertalige enquêtes te ondersteunen. De functie biedt een uitgebreid overzicht van enquêteantwoorden voor meertalige enquêtes. Dit maakt het mogelijk om enquêtevragen en antwoordkeuzes aan te passen op land of taal. Ook is gegevensanalyse efficiënter en uitgebreider, omdat gebruikers niet hoeven te schakelen tussen verschillende versies van dezelfde enquête in andere talen. Makers van enquêtes kunnen gebruik maken van extra vraagtypes, waaronder de beste/slechtste-schaal, om voorkeur en het belang van keuzes te meten. Door een aangepast verzamelprogramma voor meertalige berichten kunnen gebruikers met een dropdown-menu per e-mail of sms uitnodigingen versturen in de lokale taal. Hierdoor kunnen makers dezelfde taal gebruiken voor het verzenden van berichten over enquêtes naar verschillende doelgroepen, zonder dat zij voor elke taal een nieuwe versie van de e-mail of sms hoeven op te stellen. Het verzamelprogramma voor e-mails zal later dit jaar beschikbaar zijn.
Zakelijke beslissingen
"Marketeers, HR-managers, klantervaringsdeskundigen,leidinggevenden van kleine bedrijven en vele anderen profiteren al van het krachtige en gebruiksvriendelijke platform van SurveyMonkey. Hiermee kunnen ze de stemming van belangrijke doelgroepen in kaart brengen om strategische, zakelijke beslissingen te nemen", zegt Aleks Bass, VP of Product Management bij Momentive. "Met deze nieuwe updates hebben onze gebruikers nog meer manieren om hun enquêtes af te stemmen en praktische inzichten te verzamelen."