LEWIS PR wint met SIRE-campagne

14-12-2011 (08:42) - Awards

LEWIS PR heeft met de SIRE-campagne ‘Ik ben er nog’ twee European Excellence Awards gewonnen. De campagne werd tot beste verkozen in de categorieën social media en beste campagne overall. De European Excellence Awards worden jaarlijks toegekend aan de beste PR- en communicatiecampagnes en -bureaus in Europa.
 

De campagne had als thema het sociale contact van dodelijk zieken en ontwikkeld door LEWIS PR en reclamebureau Etcetera, in opdracht van SIRE. De campagne werd in december 2010 gelanceerd om het bewustzijn te vergroten van het feit dat één op de vier Nederlanders het contact met een dodelijk zieke laat verwateren. Alle campagne-onderdelen, zoals de spectaculaire kick-off in het tv-programma van Derek Ogilvie en de radio- en televisiecommercials leidden naar ikbenernog.nl, een site in krantvorm. De website vormde een interactief platform waar dodelijk zieken en hun omgeving samen kwamen om een verhaal te delen, steun te betuigen of om tips te bieden over hoe men om kan gaan met een terminale patiënt. 


Reacties

Hey, good to find someone who argees with me. GMTA.
Thena @ 18-01-2012 04:46 uur