10-Jarig Multitude breidt haar managementteam uit

20-09-2022 (10:56) - Bureaus

Multitude zet al tien jaar impactgedreven merken zoals Fairphone, Triodos en Marqt op de kaart. Het bureau is B Corp gecertificeerd, en stoomt merken klaar voor de nieuwe economie. Met een breder managementteam en nieuwe website gaat ze nu haar tweede decennium in.
 
Rozemarijn Koopmans, co-founder en Managing Director: “First decade down! Een 10-jarig jubileum vieren is een hele eer. We zijn dan ook ontzettend trots op ons werk voor verschilmakers. Impact maken doe je niet van A tot B, maar van A tot Z. Dat lukt alleen als je handelt vanuit intrinsieke waarden en dicht bij jezelf blijft. Nu, morgen, en over 10 jaar. Samen maken we van de ethische keuze, de logische keuze.”
 

Stevig fundament

Sinds 2012 is Multitude uitgegroeid tot de strategische en creatieve partner voor organisaties die werken aan een betere wereld; van duurzame verschilmakers zoals SPARK en Marqt tot sociaal-culturele vernieuwers als WOMEN Inc. en het Amsterdam Museum. Doordat Multitude het creatieve proces van A tot Z beheerst – van merkstrategie tot website, van visuele identiteit tot campagne – kunnen haar opdrachtgevers al 10 jaar vertrouwen op een partner die het goede nét even beter maakt.
 
Koopmans: ”Organisaties die de status quo van morgen bepalen, moeten nu al voorop lopen. Daarmee trekken ze hun hele sector richting de nieuwe economie. Onze strategie legt daarom een sterk fundament onder deze verschilmakers. Want als je ook over 10 jaar relevant wilt zijn, is een goede basis de baas.
 

In 2025 werkt Multitude aan alle SDG’s

Alle transities en crises betekenen voor Multitude maar één ding: het roer moet om. Dus: kan het niet ethisch? Dan gebeurt het niet. Multitude werkte al met 161 verschilmakers in 21 sectoren, maar er zijn nog genoeg transities die met een flinke dosis strategie en creativiteit door impasses heen kunnen breken. Daarom werkt Multitude in 2025 aan alle 17 Sustainable Development Goals. Samen met het SDG House onderzoeken ze de beste route naar dit doel. Bovendien certificeert Multitude zich volgend jaar opnieuw als B Corp. Op Multitudes vernieuwde website en campagnepagina kun je meer lezen over de 10 speerpunten die het bureau meeneemt naar de volgende 10 jaar.
 
Nick Topp, co-founder en Executive Creative Director: “De komende tijd blijft Multitude werken aan branding die het innovatieve karakter van verschilmakers naar voren brengt, zowel online als offline. Hierbij kijken we niet alleen naar de vorm, maar naar het totale plaatje van een ervaring: wat zie je, wat voel je, wat hoor je? We gaan een multi-zintuiglijke merkbenadering ontwikkelen, en blijven continu innoveren. Want we kunnen alleen verschilmakers laten voorlopen als ook wij het verschil blijven maken.
 

Nieuw breder managementteam

Multitude breidt haar managementteam uit zodat zowel het bureau als haar opdrachtgevers zich de komende tijd toekomstbestendig blijven doorontwikkelen. Met een flinke dosis ervaring, onder andere als partner bij Lava, wordt Lisa van Kleef Multitudes nieuwe Creative Director. Samen met Nick Topp richt ze zich op het verder ontwikkelen van Multitudes creatieve visie en baanbrekende merkconcepten.
Lisa Mosmans werkte als Business Strateeg bij culturele instelling CJP al samen met Multitude. Inmiddels is ze anderhalf jaar werkzaam bij Multitude als merkstrateeg. Als Head of Strategy blijft ze bouwen aan de strategie van Multitudes opdrachtgevers en het bureau zelf.
Met ervaring als Creative Producer bij onder andere Ace&Tate bracht Jet Braas al een grote hoeveelheid aan organiserend vermogen met zich mee. Als Head of Operations blijft Jet zich bij Multitude richten op naadloze processen en soepele samenwerkingen.
 
 

Media

Marketing

Economisch