4to9 versterkt Advisory Board met Nico Maessen
Per 6 november treedt Nico Maessen toe tot de advisory board van online marketing agency 4to9. Met deze stap van voormalig eigenaar van Oogst en CCO van Merkle Nederland haalt 4to9 ruim 20 jaar agency-ervaring aan boord. Nico zal zich bezighouden met het begeleiden van groei, ondernemerschap en strategie binnen 4to9.
Vanaf 6 november start Nico Maessen in de advisory board van 4to9. 4to9 is een marketingbureau dat een sterk verbeterde performance in 4 tot 9 weken belooft door de inzet van zeer ervaren vakspecialisten op digitaal gebied. Om die reden is Nico aangehaakt bij 4to9. Hij zal oprichters Lars Postmus en Erik Hornung begeleiden bij de groei van het bedrijf.
Nico Maessen: “Ik ken beide ondernemers als vakmensen met een zeer uitgebreid netwerk en sta volledig achter de formule. Met alle overnames van de wat kleinere online marketingbureaus door grote mediabureaus van de afgelopen jaren is veel specialisatie en betrokkenheid verloren gegaan. 4to9 brengt dit weer terug.”
Erik Hornung: “Onze propositie eist dat we de beste mensen uit de markt kunnen leveren aan onze partners. Dat moeten we ook waarmaken en daarom is Nico een waardevolle aanvulling op ons team. Nico heeft veel ervaring in digitale groeibedrijven en wij vertrouwen erop dat hij ook bij ons succesvol zal zijn.”
Over 4to9
4to9 biedt betrokken online marketing door vakidioten die zich vastbijten in verbeteringen en innovaties op het gebied van digitale marketing. Binnen 4 tot 9 weken een meetbare uplift in performance; en meer resultaat uit je online media. 4to9 werkt met compacte en wendbare groepen van 4 tot 9 mensen; snel van start en geen eindeloze meetings over de ‘scope’ dus.