Abovo Maxlead lanceert AM Media.tech
Abovo Maxlead lanceert per januari 2023 technologie-tak AM Media.tech. Het is daarmee het nieuwste label van de media- en performance marketing bureaugroep. Door middel van data en (eigen) ontwikkelde technologie staat AM Media.tech de adverteerder bij in elke fase van de customer journey.
Met de verkregen data voorziet het team haar eigen specialisten van de juiste informatie en tools om campagnes te verbeteren. De ondersteunende technologie biedt vervolgens de mogelijkheid om deze campagnes direct te automatiseren en te optimaliseren. ‘Dat maakt campagnes ‘automatisch beter’," stelt teammanager Rick van der Heiden, refererend aan de pay-off van het nieuwe label.
Adequaat reageren op wensen adverteerder
Het team van AM Media.tech bestaat uit 25 professionals in Hoorn en Oegstgeest. De aanpak rond media, data en technologie is deels voor klanten Abovo Maxlead, maar ook voor klanten buiten deze groep. Van der Heiden: ‘’Wij nemen deze stap om nog meer focus aan te brengen op data en innovatie. Zo kunnen wij adequaat reageren op de wensen die leven bij de adverteerder. Door de inzet en ontwikkeling van ook eigen technologie, wordt het marketingproces efficiënter. Daarnaast wordt optimaal gebruikgemaakt van de beschikbare data en deze ook geanonimiseerd.’’
Hyperlokaal adverteren
Binnenkort treedt het nieuwe label naar buiten met een nieuwe eigen oplossing om het online hyperlokaal adverteren nog makkelijker en effectiever te maken: MAX OmnichannelManager. Daarmee wordt het mogelijk omnichannel-spelers met veel vestigingen en diverse online kanalen optimaal met elkaar te verbinden.
Completer aanbod
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Niet afhankelijk zijn van wat de markt standaard aanbiedt, is deel van onze identiteit. Wij kennen de data-uitdagingen die leven bij onze klanten. Zij hebben sterk de behoefte om meer ontzorgd te worden en dan vooral op technologisch vlak. Met AM Media.tech acteren wij hierop. Daarnaast maakt het ons aanbod diensten nog completer.”