Acht nieuwelingen aan de slag bij DDB & Tribal Amsterdam
10-08-2015 (10:18) - Bureaus
10.08 uur - De creatieve- en productieteams van DDB & Tribal Amsterdam worden uitgebreid met de komst van acht nieuwe medewerkers. Als gevolg van het winnen van een aantal grote accounts, versterkt DDB & Tribal Amsterdam haar expertise door de UX, productie en design afdelingen uit te breiden.
Het productieteam zal versterkt worden met Erin Zito (executive producer), Boy Sheikkariem (senior producer) en Sabine Verlinden (producer). In hun nieuwe rol zullen zij werken voor klanten als TomTom, McDonalds, adidas en KLM.
Voordat Erin Zita bij DDB & Tribal Amsterdam aan de slag ging, heeft zij meer dan 10 jaar ervaring opgedaan in de marketing en reclame-industrie. In haar vorige rol, als account director bij Triset in Chicago, was zij verantwoordelijk voor klanten als Tresemme en Nexxus. Sheikkariem was als projectmanager bij Ice Mobile verantwoordelijk voor zowel de front en back end ontwikkeling als de UX API.
Na 6 jaar werkzaam geweest te zijn bij Alfred (reclamebureau in Amsterdam), verwelkomt DDB & Tribal Amsterdam Sophie van Pelt opnieuw. Dit keer zal zij aan de slag gaan als executive producer.
De designafdeling zal versterkt worden door Esmee Lechner (Designer), Joris Groot (UX Designer), Kaj-Khan Hrynczenko (Junior UX Designer) en Max Hopmans (Junior Designer). Voordat Esmee aan de slag ging bij DDB & Tribal Amsterdam heeft ze bij FHV BBDO gewerkt. Joris zal, na 7 jaar ervaring opgedaan te hebben in de creatieve industrie, het UX team versterken samen met Kaj-Khan – die recent afgestudeerd is aan Hyper Island.
Ivo Roefs, CO-CEO van DDB & Tribal, Amsterdam: 'Met nieuwe klanten in ons portfolio en het volume en de aard van de projecten waar we aan werken, was onze zoektocht naar nieuw talent onvermijdelijk. Het is een grote eer om zo’n schat aan expertise te verwelkomen.'