Admix achter nieuwe positionering, strategie en campagne Talentontwikkelaar TMA

08-11-2022 (16:03) - Bureaus

Na 22 jaar werd het tijd voor TMA om zich duidelijker te positioneren in de Nederlandse markt. De overtuiging van TMA is, dat mensen op hun best zijn als ze werk doen wat bij ze past. Waarbij hun natuurlijke talenten volledig worden benut. 

Het mooie, positieve verhaal van TMA is nooit zo groots verteld. Daar brengt Admix nu verandering in. Na uitvoerig onderzoek ontwikkelde Admix een nieuwe positionering en strategie en een daaruit voortvloeiende communicatiecampagne. Met de lancering van de nieuwe module ‘Talentontwikkeling’ kan TMA meer dan ooit organisaties helpen alle uitdagingen op het gebied van personeel het hoofd te bieden

• TMA helpt unieke talenten te vinden die nodig zijn voor groei.
• TMA helpt je medewerkers blijvend aan je te binden. Zodat kostbaar talent behouden blijft.
• TMA helpt organisaties beter te presteren, door mensen met elkaar te verbinden binnen de organisatie.

Dit inzicht heeft geresulteerd in een pay-off, visuele identiteit en campagneconcept. De campagne is tijdens een event voor klanten en partners gelanceerd en zal de komende maanden via diverse kanalen uitgerold worden.


Media

Marketing

Economisch