Ahoy Rotterdam kiest Sniper-X
12-11-2015 (15:08) - Bureaus
Ahoy Rotterdam heeft na een pitch waaraan diverse bureaus deelnamen, gekozen voo Sniper-X. Het Rotterdamse bureau neemt de nieuwe merkpositionering en de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl voor haar rekening.
In 2019 verrijst bij de huidige evenementenaccommodatie een nieuw multifunctioneel complex van internationale allure dat onder meer bestaat uit een groot congrescentrum en een muziekhal voor circa 7000 bezoekers. Deze ontwikkeling, met daarbij een hernieuwde aanpak in internationale marketing, evenals een veranderende nationale markt en nieuwe online ontwikkelingen, vragen om een nieuwe koers.
Sylvia Nelissen, eigenaar en merkstrateeg bij Sniper-X: 'Ahoy Rotterdam bestaat in 2016 45 jaar. We zijn eals Rotterdams bureau natuurlijk erg trots dat we zo’n iconisch merk opnieuw op de kaart mogen zetten.'
Ahoy Rotterdam zal haar nieuwe logo en nieuwe huisstijl begin 2016 naar buiten brengen. De nieuwe communicatielijn wordt geënt op een aantal pijlers die de basis gaan vormen van de look en feel.