Airbnb kiest voor Ovide Agency als PR-bureau in Nederland
Airbnb heeft voor Ovide Agency gekozen als creatieve PR-partner in Nederland na een uitgebreid pitchproces. Ovide gaat aan de slag met een serie creatieve merkcampagnes en de doorlopende press office.
Met de start van de samenwerking in september is Ovide ook meteen verantwoordelijk voor de lokale PR-invulling van verschillende internationale campagnes. Onderdeel daarvan zijn de spraakmakende 'Only On' Airbnb-campagnes zoals de recente listing van Shrek op Airbnb of het aanbod van de populairste Airbnb’s in de zogeheten Blue Zones uit de gelijknamige Netflix-serie.
Marieke Verhaar-Fennis, mede-oprichter van Ovide Agency: “Airbnb is een fascinerend merk dat de afgelopen jaren heeft bewezen de harten te veroveren van Nederlanders die erop uit willen of juist anderen willen verwelkomen in hun huis. Onze combinatie van creatieve campagne-ervaring en het werk voor disruptieve tech merken, betekent dat we er naar uitkijken om samen met het team Airbnb verder tot bloei te laten komen."