Alphabet kiest voor Mediaplus Netherlands

09-01-2024 (09:38) - Bureaus

Mobiliteitspartner Alphabet Nederland, onderdeel van BMW Financial Services Nederland, heeft na een pitchtraject gekozen voor Mediaplus Netherlands, onderdeel van Serviceplan Group.

Het bureau won de pitch voor Media (buying) en is verantwoordelijk voor de strategie, planning en inkoop van digitale media met een focus op Performance. Alphabet is opgericht in 1997 als divisie van de BMW Group. Alphabet Nederland heeft de ambitie om de #1 partner in mobiliteit te worden met duurzaamheid, innovatie en flexibiliteit als belangrijkste pijlers.

Opnieuw uitvinden

Mediaplus Netherlands is betrokken als strategisch partner voor digitale media om (duurzame) mobiliteit vooruit te helpen met een digital first strategie en te transformeren in een data driven organisatie. Greo Belgers, CMIO Alphabet Nederland: ‘’Wij zijn voortdurend bezig onszelf te verbeteren en opnieuw uit te vinden om mobiliteit écht verder te brengen. Daar hoort een sterke partner bij, die we nu hebben gevonden in Mediaplus”.

Visie en ambitie

Serviceplan Group Netherlands was al het vaste bureau van BMW Group en breidt de dienstverlening hiermee uit. Menno Westinga, Managing Director Mediaplus Netherlands: “Wij zijn erg blij dat we Alphabet als klant mogen verwelkomen. De uitgesproken ambitie van Alphabet zowel op het gebied van marktpositie, als in innovatie en duurzaamheid passen perfect bij de visie en ambitie van Mediaplus. We kijken ernaar uit om samen met Alphabet te werken aan de ambities voor de komende jaren.”
 


Media

Marketing

Economisch