Alzheimer Nederland herlanceert bekroonde campagne
05-06-2015 (00:00) - Bureaus
Deze week herlanceert Alzheimer Nederland in samenwerking met Mindshare en Brand New Telly de veel bekroonde campagne Muziekherinneringen. De campagne speelt zich nog steeds af binnen Spotify.
Ruud de Langen CEO Mindshare: ‘De wereld om ons heen verandert snel, tegelijk blijft het feit dat muziek herinneringen prikkelt. Daarom blijven we trouw aan het inzicht en bouwen we verder aan de hand van nieuwe mogelijkheden en learnings tot een Muziekherinneringen 2.0.’
Wouter van der Pauw, Creatief Directeur Brand New Telly: 'Dit jaar vertellen we het verhaal vanuit content. We gebruiken video uit de tv-serie Muziekherinneringen die op SBS uitgezonden is om te laten zien wat voor impact muziek kan hebben.'
Doel van de campagne is om met een minimaal budget op een impactvolle en indringende wijze de aandacht te vestigen op de hersenziekte dementie, waar Alzheimer de meest voorkomende vorm is.
Naast Spotify bestaat de campagne uit radio commercials, online video en andere digitale uitingen.