Angelique Schreuders nieuwe voorzitter AMMA Commissie

Angelique Schreuders nieuwe voorzitter AMMA Commissie

18-07-2024 (10:37) - Bureaus

 Angelique Schreuders, Managing Partner bij OMD, wordt de nieuwe voorzitter van de AMMA Commissie van VIA Nederland als opvolger van Tessa van der Starre, CEO van EssenceMediacom. De afgelopen jaren had zij al een actieve rol in de AMMA jury.

Angelique Schreuders: "De AMMA Awards staan voor kwaliteit en vernieuwing in onze industrie. Ik kijk er enorm naar uit om een grotere rol te spelen bij de komende AMMA-edities en samen te werken met enthousiaste en gepassioneerde vakgenoten."

De toekomst van de AMMA Awards is volgens Angelique veelbelovend. "De inzendingen weerspiegelen steevast de grote ontwikkelingen in onze industrie, zoals het gebruik van data, AI en retail media. Door ruimte te creëren voor vernieuwende toepassingen blijven de AMMA Awards relevant. Dit zien we ook terug in de waardering van de afgelopen editie. Ik streef ernaar dat we de awards inclusiever kunnen maken en een breder scala aan specialisten kunnen inspireren en waarderen."

"Voor mij zijn genomineerde en winnende AMMA-cases ook altijd een bron van inspiratie geweest. Een AMMA Award staat voor vernieuwend werk en moedigt aan om buiten de gebaande paden te denken. Het zet de toon voor wat mogelijk is en inspireert om de lat steeds hoger te leggen. Adverteerders en bureaus die samen een case inzenden voor de AMMA Awards, maken doorgaans scherpere keuzes en leveren beter werk."

Tessa van der Starre draagt met een glimlach het voorzitterschap over. "Mijn rol in de AMMA-commissie was leerzaam en plezierig. Het heeft mij geholpen ons vak vanuit een breder perspectief te bekijken. De dynamiek van diverse mediabureaus, inzicht over innovatie en kwaliteit en de positie van de adverteerder in alles wat we doen, zijn waardevol geweest. Wekelijks samenkomen met deze groep talentvolle mensen heeft ervoor gezorgd dat we hecht werden. We hebben goede gesprekken gehad en veel gelachen! Ik ga het missen."

Niet aarzelen

Tessa vervolgt:  "Adverteerders die lef tonen, stimuleren award-winning werk. Het hoeft niet altijd groots te zijn, maar juist slim en effectief." Angelique: " Mijn advies aan nieuwe inzenders, zoals gespecialiseerde en lokale bureaus, is aarzelen niet om werk in te sturen. Elk bureau heeft de potentie om te schitteren, dit is hét podium voor innovatief en toonaangevend werk binnen de branche. Laat zien hoe je impact hebt gemaakt in de markt, wie weet zien we je dan volgend jaar bij de uitreiking!"

 


Media

Marketing

Economisch