Antoine Houtsma en Peter van Wijnaerde aan management team Springbok toegevoegd

06-09-2024 (11:06) - Bureaus

Na de integratie van Joe Public, Dawn, Duke & Grace en Adeptiv (Yourzine, Searchresult) heeft Springbok het management team versterkt met Antoine Houtsma en Peter Van Wijnaerde. Doel is "de interdisciplinaire mix verder te versterken". 

Sammy Colson (CEO) over de uitgestippelde koers: “Springbok is het eerste bureau dat echt het beste creatieve reclamewerk combineert met de meest innovatieve digitale expertise.Dit doet geen ander ons na. Deze unieke combinatie stelt ons in staat om de ongeëvenaarde hefboom te zijn in een steeds complexer communicatielandschap.”

Antoine Houtsma is de creatieve founding partner en managing director van Joe Public NL dat twee maal Bureau van het Jaar werd (2029 en 2024). Samen met het team van Joe Public heeft hij meer dan 100 lokale en internationale prijzen in de wacht gesleept. 

Peter Van Wijnaerde (CMO) begon zijn professionele reis bij VML en ging digitaal verder via The Reference om vervolgens over te stappen naar de adverteerderskant. De laatste jaren verdiepte hij zich in het SaaS-segment. Ook als hoofdredacteur van Agency Life by Teamleader heeft hij een brede kennis opgedaan van de bureauwereld in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland.

Van Wijnaerde en Houtsma vormen samen met Valérie Herbert, Chief Financial Officer, Jean Durand, Chief Operating Officer en Pieter Meijer, MD Springbok Nederland het management team van Springbok.

Eerder dit jaar besloot oprichter Kim Verhaeghen om na een sabbatical terug te keren als voorzitter van de Raad van Bestuur, waarmee Sammy Colson CEO werd.

 


Media

Marketing

Economisch