Antwerpse HARDER BETTER STRONGER neemt Amsterdamse JUICE Promotions over

29-01-2024 (11:59) - Bureaus

Het Antwerpse bureau HARDER BETTER STRONGER (HBS) neemt vanaf officieel 1 februari 2024 de activiteiten van JUICE promotions over.

Na meerdere gezamenlijke projecten is bewust gekozen voor een krachtige, eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten. De samenwerking in Nederland gaat opereren onder de naam: JUICE promotions by HARDER BETTER STRONGER.

Managing Director van JUICE promotions Reinoud de Bruin: “De schaalgrootte biedt ons de mogelijkheid voorop te blijven lopen in innovatieve oplossingen. De verdere integratie van artificial intelligence, real live monitoring en sustainable loyalty programms voor de nieuwe generatie promotors bijvoorbeeld.”

België & Nederland

Pim van Grieken zal als Benelux Managing Director van de samenwerking vooral focussen op de verdere groei en de meerwaarde voor de aangesloten merken. En hoewel Nederland en België niet hetzelfde zijn - denk maar eens aan regelgeving of communicatie - hebben veel merken de complete Benelux als speelveld. “Meerdere bureaus aansturen, kost echter veel tijd en energie en zorgt daarnaast voor ruis. Daar bieden wij nu een passende oplossing voor. We zijn met deze samenwerking het enige XM- & samplingbureau dat een volledig structuur voor België & Nederland heeft opgetuigd. One-stop-shopping dus voor onze opdrachtgevers. Daarnaast zijn de kosten voor human resources, productie, kleding, transport en opslag aanzienlijk beter te managen.”

HBS werkt inmiddels meer dan 15 jaar voor met name multinationals in België en Nederland zoals Pepsico, Carslberg, Spadel, Ferrero, Perfetti van Melle en Mars Food. Met 20 jaar ervaring voor grote en kleinere merken uit de retail, FMCG en daarbuiten, ontbreekt het ook JUICE promotions niet aan ervaring met promotieteams, de mobiele billboards van Movecom, standbouw en met hostesses.

Het goede behouden

Miguel Groeneveld, oprichter van JUICE is blij met de strategische collaboratie en blijft aan als Account Director Nederland. “Veel aanvragen komen nog steeds direct op mijn mobiel binnen. Dat is zo gegroeid in al die jaren en dat mag voorlopig ook zo blijven. Net als onze locatie op de Kabelweg in Amsterdam. We behouden het goede en de winst is voor onze klanten en promotors.”


Media

Marketing

Economisch