ANWB kiest voor contentmarketingbureau MPG voor doorontwikkeling Kampioen

23-05-2024 (12:51) - Bureaus

Na een pitch kiest de ANWB voor contentmarketingbureau MPG om het design van het ledenmagazine over te nemen. Daarnaast zijn MPG en haar overkoepelende bureaugroep Matter adviseurs voor de verdere omnichannel-ontwikkeling van Kampioen.

Kampioen is een sterk label dat zorgt voor activatie en engagement over diverse kanalen met 5,2 miljoen ANWB-leden. Om de relevantie van Kampioen te vergroten heeft de ANWB de ambitie om de verhalen van Kampioen consistenter over alle owned kanalen te vertellen waardoor het bereik wordt vergroot en potentieel nieuwe doelgroepen worden aangesproken.

De focus in de samenwerking tussen MPG en de ANWB ligt allereerst op het design van de print Kampioen en de digitale Kampioen. Daarnaast is Matter sparringspartner om de content van Kampioen breder in te zetten. De partijen hebben de ambitie om samen de volgende stap te zetten in het aanbieden van gepersonaliseerde en relevante content aan ANWB-leden op basis van gevalideerde data- en doelgroepinzichten.


Media

Marketing

Economisch