Bart van Wanrooij nieuwe Managing Director The Oval Office

02-01-2024 (14:30) - Bureaus

Het bureau, met kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs, startte op 18 december met een ‘nieuwe’ Managing Director in Nederland.

Bart van Wanrooij, voormalig Director Global Brand Management van het wereldwijde uitzendconcern Randstad, keert na 3 jaar terug, naar het bureau waar hij eerder werkzaam was. Met het vertrek van Managing Director Nicolette Vink, die de afgelopen 2 jaar het experience- driven bureau leidde, kwam er ruimte voor een nieuw profiel dat naadloos aansluit bij de Europese ambities van het bureau. De huidige klanten van The Oval Office hebben allen een internationaal karakter of werken dagelijks in een internationale context. Om hen naast Nederland, België en Frankrijk in de toekomst in nog meer Europese landen te kunnen servicen, zal de internationale ontwikkeling de volgende jaren worden doorgezet. Deze strategie vroeg om een Managing Director met sterke nationale én internationale ervaring.

Back to the future

“Ik kijk er enorm naar uit om wederom aan de slag te gaan bij The Oval Office, wat ondertussen is doorgegroeid naar een ambitieuze solide Europese organisatie. Back to the future! De afgelopen jaren heb ik gewerkt met veel verschillende landen en culturen. Die fantastische ervaring kan ik meenemen in de merkstrategieën en belevingen die we met klanten ontwikkelen, maar ook in het verder versterken van The Oval Office als marketingcommunicatie partner die over grenzen heen kijkt. De terugkeer naar bureauzijde is wellicht opmerkelijk, maar voor mij de juiste keuze. Ik wilde creativiteit graag weer in het hart van mijn werkzaamheden hebben. In de bijzondere dynamiek die een creatief bureau als The Oval Office te bieden heeft, kan dat toch het beste”, aldus Van Wanrooij.

For real

Wouter Boits, oprichter en CEO van The Oval Office: “Het was toch met veel spijt dat ik Bart enkele jaren geleden zag vertrekken naar Randstad. Uiteraard had ik alle begrip voor zijn beslissing; het was een hele mooie functie en dito uitdaging die hem professioneel enorm veel zou brengen. Ik ben dan ook heel blij dat Bart terugkeert met al die bagage die hij op topniveau aan corporate zijde heeft opgedaan. Ik ben ervan overtuigd dat Bart nu met nog meer empathie voor onze klanten zal kunnen bouwen aan communicatie die écht verbindt. "For real”.

Bart is gestart op 18 december en zal naast het leiden van de Nederlandse organisatie ook plaatsnemen in de Europese Board of Directors om daar bij te dragen aan de verdere internationale groei van het bureau.
 


Media

Marketing

Economisch